Prekių pristatymas Lietuvoje
Parsisiunčiamos ir virtualios prekės atsiunčiamos iškart Pirkėjo nurodytu el. paštu.
Fizinės prekės Lietuvoje pristatomos per 1 – 3 darbo dienas. Sugriežtinto karantino, didelio šalčio / snygio atvejais šis terminas pailgėja iki 2 – 5 darbo dienų. Nemokamas pristatymas perkant už 50 € ir daugiau.
Pristatymo kaina apskaičiuojama suformavus pirkinių krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą.
Skaitmeninės prekės į namus nepristatotomos. Gavus apmokėjimą, galėsite jas parsisiųsti į savo įrenginį.
Pristatymo informacija
- Klientas, užsakydamas fizines prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Prekes pristato kurjeris į namus arba į Kliento nurodytą paštomatą. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
- Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
- Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
- Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia užsakymo patvirtinimą.
- Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
- Užsakymai priimami ir vykdomi (Lietuvos) darbo dienomis .
- Virtualios ir parsisunčiamos prekės pristatomos tik Pirkėjo nurodytu el. paštu.
Prekių grąžinimas:
- Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
- Grąžinama prekė turi būti grąžinta su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo). Prekės nebus priimamos atgal, nekeičiamos kitomis ir pinigai negrąžinami, jeigu: a) buvo vartojamos (atidaroma pakuotė, buteliukas ir pan.); b) buvo sugadintos; c) nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės; d) prarado prekinę išvaizdą.
- Pardavėjui apie sutarties atsisakymą turi būti pranešta el. paštu namobyula@gmail.com arba raštu.
- Pranešimas turi būti pateiktas per nustatytą terminą (keturiolika kalendorinių dienų).
- Prekė grąžinama siunčiant ją paštomatu (LP express, DPD, Omniva, Venipak) esančiu adresu Pramonės pr. 16, 51186 Kaunas kaip gavėją nurodant namobyula@gmail.com. Pirkėjas privalo kartu su grąžinama preke pateikti informacinį raštą (laisvos formos), kuriame nurodoma: pirkėjo vardas, pavardė ir banko sąskaitos numeris bei banko pavadinimas (neprivaloma: grąžinimo priežastis). Sąskaitos savininkas turi sutapti su pirkėju. Visas išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, siuntėjas (pirkėjas) apmoka pats.
- Pinigai bus grąžinti pervedus juos į kliento nurodytą banko sąskaitą. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 3 (tris) darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
- Prekių grąžinimui be išvardytų sąlygų taikomos Paslaugų teikimo sąlygos ir kiti Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.